:)

Hejhej,
Jag vaknade för typ en halvtimme sen och nu ligger jag och kollar på 90210.
Igår så red jag ut appollo, han var jätte fin och lugn mot vad han brukar va xd Jag tog lite bilder så jag lägger upp dom sen :) Sen så gick jag ner och hjälpte tjejerna att sminka sig för halloween. Efter det gick vi bus och godis :)
När vi kom hem kollade jag, maja och hanna på tru calling, eftersom vi är nördar!
Idag så kanske jag ska rida med marion och alicia :) Och sen kommer Essi och ska rida niki så jag ska nog kolla på :)
Nr 7
Det här får aldrig hända:
* Att något händer med Appollo så vi skiljs åt.
*Att jag förlorar någon i min familj eller en nära vän.
Nr 8
Min största rädsla inom ridsporten:
Att jag skadar mig så att jag aldrig kan rida igen eller att något händer med Appollo.
Nr 9
Någon jag vill byta liv med för en dag:
Det skulle lätt var Sophia bush! Hon spelar brooke i One Tree Hill och det skulle vara så coolt att träffa alla i serien.
// Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0