Every song ends but is that any reason not to enjoy the music?

Hejhej ,
Tillbaka efter att ha ridit max och Appollo nu:)
Jag red ju Appollo för Elin. Det gick super bra. Vi tränade typ bara på min sits och när det blev bra så blev ju typ allt annat bra. Dressyr stjärnan! haha:) Sen tränade vi delen ur lb1:an då man ska galloppera snett genom. Han gick jätte bra tills i slutet då blev det nån flygande trav med huvudet en meter över kroppen xd Men sista blev jätte bra!

Sedan red jag max på banan. Han gick oxå super fint! Han va lite stel i galloppen bara:)



Min högsta dröm med häst: Det är nog att jag ska starta en La på Appollo med bra resultat och senare med en stor häst typ tävla falsterbo :)

Min högsta dröm utan häst: Att åka till USA med mina bästa vänner och åka runt och shoppa och åka till andra platser:)


// Emilia

Kommentarer
Postat av: julia

Hej! Gillar du One Tree Hill? Kika då in på min nystartade One Tree Hill blogg! :)

2011-11-04 @ 12:53:19
URL: http://onetreehill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0