27 oktober

Hejhej :)
Nu har jag varit i Mantorp och allt möjligt !:p
kan börja skriva om Mantorp, när vi kom dit så fick vi skriva i massa uppgifter om astra osv sen va vetrinären lite försenad så vi fick vänta lite och hon fick stå i en box och äta lite och sen fick jag ta in henne där man springer med hästarna för att se om dom är halta osv, i skritten va hon helt ren inget halt eller nått och i traven va de samma sen kännde hon på benet och hon märkte ett sår vid ballen men hovslagaren skulle kolla på de efter ultraljudet och på ultraljudet va de ingenting och sen så skulle han kolla på den där bölden eller vad de var för något och då tog han av skon och började skära och efter lite skärande kom de fram EN SPIK :OOOOOO men den satt inte allvarligt som tur var så han skärde bort runt om och rengjorde och fixade och sen fick hon en ny sko och bandage och så vidare :), så jag får börja skritta henne om 7 dagar men hon kan nte skritta när man rider så får nog ut och gå ist (bra för mig !!)
sen när jag kom hem vare upp på skorpan och dressyrträna och de gick super FAN vilken bra häst jag har :oooo

aja, jag och emilia (one tree hill nördarna) har kollat på one tree hill igen mohaha :DD vi kollade typ på 3-4 avsnitt :D


aja slänger upp en ego bild på mig xd




/Frida :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0