30 dagars lista :)

Tänkte köra en 30 dagars lista :)
  1. En bild på favorithästen.
  2. När och värför började jag rida.
  3. Det här behöver jag träna på
  4. Det här är jag bra på.
  5. Favorit bilder jag har tagit
  6. Alla hästar i stallet
  7. Det här får aldrig hända!
  8. Min största rädsla i ridsporten
  9. Någon du vill byta liv med för en dag.
  10. En sak du inte visste om mig
  11. En låt som påminner om en häst jag älskar
  12. Min favoritgren
  13. Min högsta dröm
  14. Saker du gör vardagligen
  15. Varför får hästar och ridning dig att må så bra?
  16. En bild som gör dig lycklig
  17. Låtar jag lyssnar på när jag är arg,ledsen, glad
  18. En bild jag aldrig har publicerat förut
  19. Bild på min bästa vän
  20. Något jag vill göra
  21. Någon jag villl träffa
  22. Någon jag vill träffa igen
  23. Hoppning eller dressyr?
  24. Mitt motto
  25. Någon jag träffar vardagligen
  26. Hur mina vänner beskriver mig
  27. Så här vill jag att mitt liv ser ut om 20 år
  28. Någon jag skulle riskera livet för
  29. Någon som älskar dig
  30. Mitt mål med ridningen
Börjar imorgon:)
// Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0