Alla hästar i stallet! :)

Nr 6 var då alla hästar i stallet :
  • Appollo silver är ju då min häst. Han är en c ponny och han är 136,7 cm hög. Han är en ponny med hjärta av gld och han ställer verkligen upp i alla lägen !<3
  • Ad astra per aspera: Hon är ju fridas hässt. Hon är fux och maxad c ponny. Hon är väldigt pigg men är grymt snäll i stallet och så,, :)
  • Max a million: Felicias c ponny. Grymt duktig i hoppning och är jätte fin i dressyren oxå..
  • Conneticut king: Connect är en b ponny . Han har hoppat dm och jag tror att han kom 2 a . Han är bara åtta år. Jag rider hann ibland i dressyren och  han är riktigt fin där oxå.
  • ET Dark Joyce: Joyce är b ponny och hon har vart en läromästare för alla barn i byn. Hon är grymt duktig på att hoppa och hon är super snäll i stallet.
  • Madicken: Stallets egna lilla shettis. Hon har egentligen väldigt stor betydelse i stallet, när hästarna blir sjuka,halta eller ensama då får alltid madicken hoppa in och vara sällskap. Hon är en av hästarna som har varit med från början.
  • Zandy: Zandy ägs av Hanna. Hon är c ponny och jag tror att hon är 6 år. Hon är riktigt fin i hoppningen!
  • Ula niki: Niki är en stor häst som jag brukar rida 2-3 gånger i veckan. Hon är grymt rolig och lydig att rida. Jag ska nog tävla och träna henne lite nästa termin :)
  • Melker : Melker är 4 år och han ägs av Jenny. Han har varit lite jobbig att hålla på med och rida innan men nu är han jätte fin och han går riktigt fint i dressyren!:)
  • Backeåns shelley: Shelley är majas b ponny . Hon är värlens sötaste när hon har öronen framåt! Shelley hoppar med grym hoppteknik!
  • Pojka : Pojka är jossans nya häst. Den är 5-6 år tror jag och den är svart.
  • Skorpan: Skorpan är Fridas unghäst.Han är gul och har ett blått och ett brunt öga. Skorpan har börjat gå riktigt fint i dressyren och jag tror att  frida ska va med i en dressyr tävling nästa helg.
// Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0