!:D

tänkte skriva lite om vad jag ska göra i veckan !

Måndag: idag ska jag va med alma och då ska vi rida Astra & Skorpan och sen ska vi va lite och göra massa saker osv..

Tisdag: jag ska t skolan sen ska jag ska nog rida astra och sen ska jag longera skorpan och kanske börja lasta han lite igen !
Och så får vi en till häst i stallet :D

Onsdag: jag ska t skolan sen ska jag ska rida astra eller longera henne och så ska jag väl göra läxor osv...

Torsdag:   jag ska t skolan sen ska jag ska fixa lite i stallet och nog klippa astra och hon får stå!

Fredag: vet nte riktigt vad jag ska göra ska nog rida och gå i skolan osv.. och kanske va med cajsa,ebba,amanda :D

Lördag: SKOLA !!! :SSSSS och rida och fixa och kanske va med cajsa :D

Söndag: jag ska soooooovvaaa ! och sen rida båda pluttisarna tror ja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0