Dressyrtävling!

Hejhej,
kom nyss hem från dressyr tävlingen i grankärr. Jag red ju Lc1 och det gjorde frida oxå . Appollo var mjuk och fin på framridningen och på banan var han oxå super fin:´). Det blev perfekta galopper men han var lite jobbig i övergångerna. Det slutade på 57 % Men det hade nog blivit mycket mer om min sits var bättre. Jag siter jätte snett i högervarvet i både hoppning och dressyren. Jag får träna jäääätte mycket på det så blir det nog jätte bra !:D 

För frida gick det oxå jätte bra och Skorpan skötte sig super för att va första tävlingen och allt.

Nu ska jag äta lite och sen så ska jag nog kolla på nåt avsnitt av tru calling. Det var jätte längesen jag kollade på det och då tyckte jag att det var jätte bra. Hoppas det fortfarande är det :)


//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0