Förlåt!

Hejhej ,
Förlåt att jag inte har bloggat på länge. I förrgår red jag Appollo på banan. Appollo var jätte fin och gick bra med bakbenen och bärde upp sig själv. Igår var jag barnvakt när jag kom hem och jag,felicia,wilma och filippa red ut. Det gick bra ponnyerna var väldigt snabba men jag och felicia kunde hålla oss bakom dom andra. Sen gjorde jag lite läxor och hjälpte dom att göra deras läxor.
Idag fick appollo stå , det förtjänade han! Imorgon så ska jag träna för Elin och på fredag så blir det hoppträning för Katta + att jag , marion , alicia och ellen ska nog ha lite filmkväll och på lördag ska jag nog vara med i en träningsdressyr på Grankärr :
// Emilia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0