Förlåt!!

Hej , förlåt att jag inte har skrivit nåt på jätte länge. Jag har haft läxor och så har jag vart i stallet så sjukt mycket denna veckan! I torsdags så red jag på banan på appollo. Han var så grymt fin! Lyssnade super bra och använde bakbenen mycket mer. Sen red jag,frida och maja ut. Jag red niki :) Det gick oxå jätte bra!Jag ska nog tävla en tränings dressyr med henne om två veckor :)Sen klippte jag och frida connect. I fredags så red jag och maja ut en sväng på appollo och shelley och efter det så förbereddde jagg allt till tävlingen. På kvällen klippte jag joycan. Igår så var vi ju i jfk och tävlade sista omgången div 2. Ld + 5: Han kändes sjukt bra på framhoppningen. Han hade så grymt tempo och flyt. Dett kändes lika bra på tävlingsbanan. Men jag red en lite snäv-sväng som gjorde det omöjligt för han att hoppa så det blev ett stopp. Lc + 5: Jag var jätte nervös och det var svår bana. Och när jag blir nervös så händer det nåt i mitt huvud så jag går tillbaka till den gamla ridstilen(stå lite upp ,lätta på tygeln och låter han fixa allt) Men han var jätte snäll och hoppade allt men vi petade på sista , men det händer ju... :) // Emilia Appollo Silver, världens bästa ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0