Fredag och Höstlov !:D

Hejhej !
Nu är det höstlov . Idag så hade vi sovmorgon till halvtio så jag kollade lite på 90210 och sen fixade jag iordning lite till tävlingen imon :) Vi hade slöjd och sen kemi. Vi hade typ nån smörsyra i kemin så skolan stank pyton länge efter det xd tur att alla slutade tidigt!

Senare gick jag, alicia , marion, jacob , paula och Ellen hem till Ellen och kollade på filmer. Vi kollade på another cinderella story och jag saknar dig :)

Jag åkte hem och fixade inför hoppträningen. Tvättade benen och svansen för att dom var bruna :D
Hoppträningen gick suuuuper duuuper bra! Han var helt klockren och flöt på riktigt fint! Vi ska åka till vetlanda på smålands final om typ 2 veckor.
Imorgon så ska jag vara med på en tränings dressyr. Jag och Frida ska va med i lc 1 så vi får hopppas det går bra!

Snart tror jag att jag ska gå ner och sova hos Frida. Jag måste plugga in programmet oxå ! ;oo



/ Emilia






En jätte gammal bild på mig och min förra ponny dajm:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0