stallet

hejhej, förlåt att jag nte har bloggat idag... har varit i skolan och sen har jag kollat på one tree Hill på tv:n och sen gick jag ner till stallet och red Astra och skorpan i regnet usch :ss, men jag har nog övertalat mamma att åka på en dressyr tävling med skorpan på grankärr ska bara öva lite med transporten så han går på den och sen ska jag träna för Elin ngn dag denna veckan hoppas jag och så hoppas på att skorpan blir en liten dressyr häst oxå inte bara hopphäst som Astra, skulle vara sjukt skoj om han kunde bli bra i båda eftersom jag har fött upp han själv :D, och sen nästa vår hoppas vi på att börja hopptävla lite oxå och så skulle vara sjukt skoj om jag kom igång med han på riktigt !:)
aja ska sova nu bloggar säkert imon :D


/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0