stallet

hej!
idag har jag typ bara varit i stallet, när jag kom hem hann jag äta lite sen va de ner till stallet och fixa iordning Astra så red jag, Maja och Emilia ut en liten sväng och de gick jätte bra :D, Emilia red nicki (stav?:s) och då frågade jag om jag fick rida henne lite o de fick jag!, guuuud vilken underbar storhäst asså helt sjukt vilken trav!! aja sen gick jag och hämtade skorpan och red han lite sen va de Emilia som frågade om hon fick rida skorpan lite. självklart så fick hon de och hon tyckte att han va jätte rolig och kan nog bli en dressyr häst (de tror ja oxå(a) ) haha, aja sen så klippte jag connect och sen fick jag hem och kollade på robinsson och nu har jag duschat och ska sova och taggar inför imon när Sanna kommer :D

ha de bra :)// frida :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0