Det viktigaste är inte att aldrig falla men att resa sig upp efter varje fall.

Hejhej,
Idag är jag suuuuper trött ! Jag va ju barnvakt inatt och en av ungarna hostade hela natten så jag sov inte speciellt bra ^^ Jag vaknade vid 9 eller något sen myste vi med den jätte söta valpen som en av våra grannar har fått :´) Jag och filippa gick ut och red . Appollo var jätte seg på dit vägen och så på hemvägen bara drog han och kunde inte stå stilla en sekund! Men vi red på ett fält imellan så då var han mjuk och lösgjord. Får nog nog rida ut ett långt pass imorgon och så kan man ju rida på banan sen när jag går i skolan och det blir mörkt.
4. Det här är jag bra på :
  • Jag är väll ganska bra på och rida.
  • Jag är bra med barn för att jag oftast är lugn
  • Jag är ganska teknisk så jag kan liksom fixa med datorer och mobiler och sånt....
5 Favoritbilder jag har tagit :
Jag gillar dom här bilderna för att dom verkligen visar appollos personlighet. Alltid nyfiken och glad med öronen framåt + att han gillar att rulla sig ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0