:)

Hej ,
Denna véckan så har jag och appollo tränat mycket på dressyren. I tisdags red jag dressyr på banan, I onsdags så red vi ut och tränade mycket på lydnad och i torsdags så tränade vi dressyr för Elin .
Han gick så grymt bra! Vi har verkligen börjat hitta varandra nu!

Igår så var min kompis Elise här så jag red connect på banan och hon red appollo . Idag rider jag nog ut med paulina och filippa . Imorgon skrittar jag nog ut en sväng barbacka - mysigt!

Juste jag och Linda funderade ju på att åka till stockholm måndag till tisdag och träffa världens bästa artis - Gavin degraw !! Men det blir nog inte av eftersom det var åldersgräns ;ss Men vi har sagt att när han ska ha konsert i sverige nästa år eller något så MÅSTE vi åka .

// Emilia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0