Helgen

Hej!
Tänkte updatera lite om vad som hänt under dom senaste dagarna . I söndags så tävlade jag och appollo i svarttorp. Det var ponny allsvenskan . I ldn (70) så nollade vi och det gjorde vi i laget också :) Det slutade med att vårat lag vann med 3 andra lag . Åh vad jag älskar min ponny!!
I måndags så red jag ut en sväng själv på appollo . Jag böjde och ställde mycket och jobbade med övergångar .
Igår red jag och Emilia dressyr för Elin .Han var lite stel i början vilket han altid är men sen gick han så SJUKT bra ! Han trampade på riktigt med bakbenen och han hängde inte i tygeln . Blir verkligen mycket bättre för varje Elin träning som går ! På torsdag så ska träna program ridning själv:)
Idag så hade vi orientering i skolan och det var HEMST!! Jag var med alicia och det regnade hela tiden och vi gick i sankmark + att vi gick vilse xd KartläsarN och HäftarN! När jag kom hem red jag med wilma och filippa. Appollo var pigg och glad som vanligt :)
Nu sitter jag och lyssnar på Gavin degraws nya album sweeter och ska strax göra lite läxor :)
// Emilia :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0