Rubrik..

hejhej, har inte bloggat på ett tag har inte hunnit/orkat..
men idag har jag varit i skolan och stannade där en timma till med cajsa,amanda och alexandra och vi kollade lite på so provet som vi har tills imon..
usch kan typ ingenting känns det som menmen, mamma longerar astra inspännt idag så jag slipper rida idag iallafall och bara plugga och så, men i måndas så hade vi hoppträning för elin hemma och vi hoppade bruten sväng och så, de gick jätte bra, sen i slutet så hoppade vi lite bana och första gången hoppade  jag 100 cm och då va jag nolla elr så, och sen höjde dom oxen och räckerna till 110 cm fick 2 stopp för räcket stog väldigt tätt men sen hoppade vi de och hon va jätte duktig lite stressad bara men det blev bättre i slutet och alma va oxå här i måndas och vi typ satt och lamade hela dagen :p, i går så typ pluggade jag och typ red och somnade jätte tidigt xd, skönt vare iallafall funderar på och alltid gå och lägga sig så tidigt :p, men imorgon så ska jag till skolan och hem och rida och fixa lite och på så.
Här är några bilder på Astra från Dm:et (a-finalen) La 100cm





så några bilder iallafall!

//frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0