Stan

Hejhej, igår (fre) va cajsa, jennifer och amanda hos mig och de va bäst, vi spelade dans spel på wii:et och hade as skojj :DD
jag longerade även astra innan dess och skorpan fick stå :p
idag har jag varit med cajsa och spelat dansspelet och varit på charlies rean jag köpte ett nytt regntäcke till astra och en tävlings skjorta och ett kingsland schabrak och hanskar och så, sen åkte vi till a6 och jag köpte ett par nya inneskor till gympan och så. Sen har jag ridit ut skorpan med felicia och emilia och han va jätte duktig hoppade över ett litet dike och så :p sen red jag astra ut och lite på banan och fixade sakerna innför tävlingen imorgon osv. och nu har jag jätte ont i ryggen så de kommer nog nte gå så bra imon på tävlingen menmen, tar de bara som en träning ändå :p
och på onsdag åker jag till Ibiza i en vecka sjukt taggad :DD

//Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0