stan

hejhej, i helgen har ja nte kunnat blogga för jag har varit hos sanna :D,
i fredas åkte jag till sanna och sov hos henne och kollade på när hon red sen på lördan så åkte jag hem och fixade hästarna och så och sen kom sanna och robin och så va vi och kollade på film och så :), sen så sov sanna här och i söndas så red jag och sen åkte jag och sanna till a6 och fikade och sen va vi med valter och felix och åt pizza :D

i dag (måndag) har jag varit i skolan och fick sluta tidigare för jag skulle skaffa pass för de är ju bara typ 1 vecka kvar tills jag åker till spanien :D, och sen shoppade jag och mamma och jag köpte en långklänning och ett par jeans och ett linne och en bh bilder kommer kanske sen om jag orkar :p
aja, ska typ ut och rida nu!






seeyaa /frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0