Tävling

Va i aneby i söndas och tävlade det gick jättebra, i Lc+ så va hon hur fin som helst och hoppade jätte bra och där dubbelnollade jag och vann :D de gick "Ganska" fort på ärovarvet :p
aja, i Lb:n så känndes hon lite konstig och sen kom vi mot åttan och då släppte jag henne så då fick jag ett stopp menmen så gåre ibland när man nte är fullt frisk osv...
aja kom 2a där iallafall så fick med mig 2 fina rossetter hem och imorgon åker jag till ibiza :DD sjukt taggad!!!
idag har jag nte gjort så mycket eller jo jag har varit med robin hela dagen och så :)


EMILIA DU SKA RIDA MIN HÄST NÅGON DAG OXÅ!!!!!!!!!


hihihi :))


aja ska sova nu natti, kommer nte uppdataera ngt på en vecka typ om jag nte skriver något imorgon får se,
ha de bra

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0