Tävling !

Hej !
Tävlingen idag gick bra . Vi nollade lc + 5 och tempot var bra och det blev typ inga knashopp. Sen i lc+5 så gick dett oxå väldigt bra. I denna klassen hade han inte lika mycket driv så jag fick driva jätte mycket så det blev ganska många knas språng. Men appollo var EXTREMT snäll och hoppar i alla fall. Så tacksam över det :´) Nästa tävling får vi ta med lite havre eller betfor och ge han emellan klasserna. Det blev en dubbelnolla där men precis utanför placering -.-
Nästa helg är det Klubbmästerskap! :D
// Emilia

Kommentarer
Postat av: Amanda

Funkar havre på honom nu :) ? Hanblev aldrig piggare på det när jag hade honom! Dock blev han skit pigg om jag red ut och busade dagen innan tävling, så testa det om du inte redan gör det :) du får pussa på honom ifrån mig!

2011-09-25 @ 22:02:49
URL: http://www.nattstad.se/amandasellman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0